• Home
  • Over mij
  • Nagelsalon
  • Samenwerken
  • Disclaimer
  • Categorieën
    • Beauty
    • Nagellak
    • Winactie
    • Lifestyle
    • Persoonlijk
    • Fashion
    • Moederschap
    • Food
  • Jij Natuurlijk Verzorging
    • Instagram
    • Facebook
    • TikTok
    • YouTube

You Nailed It

Persoonlijke Beauty & Lifestyle Blog

Plog It | Samen naar Scheveningen ♥︎ Anastasia, veel eten en bruisballen

29 januari 2020

In de kerstvakantie zijn lief en ik heerlijk drie dagen met zijn tweeën naar Scheveningen geweest. Even genieten van met zijn tweetjes zijn, want dat is heel erg zeldzaam. Jippe sliep bij mijn ouders en wij reisden af naar Scheveningen. Tijdens deze dagen heb ik veel foto’s gemaakt voor een eventuele plog (photo-blog), dit wordt altijd zo leuk ontvangen! Helaas was ik er nog niet aan toegekomen deze te verwerken, maar daar is ‘ie dan. Ik neem jullie graag mee in deze plog: naar Scheveningen!

Donderdag

Met onze Postcode Loterij koffertjes gingen we met de trein naar Den Haag. Het had enigszins een ANWB-stel gehalte, haha. Onderweg stopten we even op Utrecht Centraal voor een donut, de Lego winkel en natuurlijk Lush!

We waren rond het middaguur in Utrecht en dus besloten we bij Julia’s een lekkere pasta te eten. Inmiddels hadden de treinen alweer vertraging en viel onze trein zelfs uit (hebben we altijd!) en dus reisden we via Leiden om naar Den Haag. Het was goed koud, dus warmden we in de trein op met thee. In de namiddag kwamen we eindelijk aan in ons hotel. We sliepen in het Bilderberg Hotel, hier hebben we 12 jaar geleden ook geslapen en we wilden graag nog eens terug.

Na de lange reis fristen we ons op, gingen we in bad met een Rituals Bruisbal (lekkere geur, maar verder geen aanrader) en gingen we fris en fruitig naar het theater. Het hoofddoel van ons bezoek aan Scheveningen was de musical Anastasia. We zijn beiden groot musical liefhebber en dus proberen we een aantal keer per jaar het theater te bezoeken. Voorafgaand aten we bij Le Cirque. Een absolute aanrader!

Le Cirque is het restaurant wat hoort bij het Circus Theater. Ideaal! We gaven onze jassen af en hoefden verder nergens meer om te denken. We hadden een drie gangen menu en hebben heerlijk gegeten! Carpaccio, steak met frietjes….

… en een heerlijke peren Tarte Tatin na. Bij zo’n feestelijk uitje horen natuurlijk ook bubbels, proost! Na het eten konden we zo doorlopen het theater in. Handig! We hadden prachtige plaatsen en hebben van begin tot het eind genoten. Een aanrader! De muziek, het spel, de kostuums… Zo mooi! Ik heb wat traantjes weggepinkt hoor.

Vrijdag

Een bezoek aan het hotel is niet compleet zonder een heerlijk ontbijtbuffet de volgende ochtend (toch?). We aten heerlijk rustig ons ontbijt en bekeken wat we die dag zouden doen. Mooi weer was ons helaas niet gegund en dus besloten we gewoon het centrum van Den Haag in te gaan.

Na slenteren door de winkelstraten van Den Haag, schuilden we bij de Hema voor een kopje koffie. Pris wilde de Tompoes Donut proberen, maar eigenlijk vonden we dat geen succes… Bij de Hema kochten we ook een paraplu, want we waren inmiddels doorweekt. Een bezoekje aan de Bijenkorf inclusief grote Kerstboom kon natuurlijk niet ontbreken.

In de middag besloten we dat het wel was geweest, het weer was ruk en dus plunderden we de Dunkin’ Donuts en gingen we terug naar het hotel. Hier deden we heerlijk rustig aan, pakten we onze geshopte spulletjes van de Lush en Primark uit en hingen we fijn even in de hotelkamer.

Als je thuis geen bad hebt, moet je het er in het hotel van nemen natuurlijk. Pris kocht bij de Lush de Dragon’s Egg Bath Bomb. Deze zorgde binnen no-time voor een heerlijke warme citrusgeur en gouden glitterbad. Ik kroop op bed met donuts…

… maar eigenlijk stiekem alleen voor de foto, want ik wilde voor het eten natuurlijk niet al vol zitten van de donuts. Dus die bewaarden we voor later. Opgefrist en wel gingen we vervolgens op pad om uitgebreid te tafelen bij het Argentijnse restaurant Santos. Mocht je in Scheveningen zijn én van vlees houden, dan is dit absoluut een dikke aanrader. Ik heb zelden zo lekker gegeten! Het Kurhausplein was natuurlijk nog helemaal in Kerstsferen, extra leuk!

Als toetje had ik een Limoncello met citroen sorbetijs. Dit was zooooooooo lekker! Echt, ik kwijl nog als ik er aan denk. ;) Na het eten gingen we richting Pathé. Als je niet zo makkelijk naar de bioscoop kunt (we hebben er geen op Ameland) moet je daar in de grote stad natuurlijk meteen gebruik van maken! We kochten Olaf voor Jippe en gingen bewapend met een (tegenvallende) bak popcorn de zaal in.

We gingen naar de film April, May en June. Ik vond het een prachtige film! Natuurlijk gedragen door Elise Schaap en Tjitske Reidinga (van Linda ben ik minder fan…) die een prachtig verhaal neerzetten. Huilen op het eind, dus tissues mee! Na de film liepen we terug naar het hotel, dronken we nog een heerlijke Caramel Latte en…

… moest ik natuurlijk mijn Lush Intergalactic Bath Bomb proberen. Deze was echt God-de-lijk. Hij rook super lekker fris en warm en daarnaast veranderde het bad in een prachtige sterrenhemel vol glinsters. Oooo, ik wil thuis ook een bad! Na het bad kropen we heerlijk in bed, met twee donuts en een afleveringetje You.

Zaterdag

’s Ochtends gingen we al vroeg zwemmen in het hotel. We waren mooi op tijd (iets met biologische klok) en dus hadden we het zwembad helemaal voor ons alleen. Na het zwembad konden we fris en fruitig aansluiten bij het ontbijtbuffet. Hoewel ik geen zoetekauw ben, sloot ik dit keer toch af met pannenkoekjes, Nutella en fruit. Mmmm! De laatste ochtend besloten we Scheveningen even in te gaan. Het weer was even opgeknapt en dus konden we daar even van genieten.

We wandelen over de boulevard en de pier en dronken we koffie bij een fijn tentje op de Pier. We hingen nog wat rond, wandelden wat en gingen ’s middags nog eten bij de Italiaan voor we weer de lange reis naar huis gingen maken.

Beiden gingen we voor pasta, super lekker! Ik ga toch snel voor pizza, maar pasta is ook zo lekker en anders dan wanneer je het thuis maakt. Na het eten haalden we onze koffers op en gingen we met de trein terug naar mijn ouders. We hadden 1e klas kaartjes en gezien de lange reis (3 uur) was dat echt heerlijk! Bij mijn ouders gekomen, konden we weer heerlijk met Jippe knuffelen, zo fijn!

Deze drie dagen waren zo welkom en zo fijn! Dit doen we eigenlijk veel te weinig. Lief, laten we het alsjeblieft niet weer 5,5 jaar duren, oké?

Meer zien? Zie hier het verslag in mijn Instagram Stories!

 

Categories: Plog it

Related Posts

Plog It | 28 juli ❤︎ Ambachtelijke Dag, sushi en weg met de box!
Plog It! | 03-02 Mooi weer, foto’s maken, bloggen, schoolwerk en meer…
Fotoverslag | Honeymoon 2.0 in Leiden!
Previous:
Ontstressen met Kneipp Goodbye Stress
Next:
Picture It | Januari ♥︎ Een nieuw jaar, Scheveningen, donuts en fijne momenten

Reacties

  1. Lief zegt

    29 januari 2020 om 08:03

    Oke! Vakantie Heb ik inmiddels geboekt, alleen gaat het monster dan wel mee… 😁

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Hi

Welkom op You Nailed It! Sinds 2012 is mijn blog mijn uitlaatklep op het gebied van beauty, héél veel nagellak, maar ook fashion, interieur, food en lifestyle. Zie het als een braindump van al mijn verschillende interesses!

Vanwege mijn fulltime baan én werk als nagelstyliste naast mijn blog, komt er weinig meer online. Wel verschijnen er regelmatig advertorials, gastblogs of reviews wanneer ik écht graag iets kwijt wil. Daarnaast ben ik actief op Instagram! Leuk als je me ook daar volgt! Wil je meer weten over mij, klik dan hier!

Kijk lekker rond en neem er – net als ik – een lekker bakje thee bij! Enjoy!

x Lisanne

lets get social

popular posts

  • Food | Alternatieve recepten met pizzadeeg!
    Food | Alternatieve recepten met pizzadeeg!
  • Uiteten op Ameland met kids - dit zijn mijn tips
    Uiteten op Ameland met kids - dit zijn mijn tips
  • Quiz | Ben jij een zilver of goud type?
    Quiz | Ben jij een zilver of goud type?
  • This is it | Money Bag Glitterlak (Intertoys)
    This is it | Money Bag Glitterlak (Intertoys)
  • Verfrissende drankjes voor in de zomer (alcoholisch en non-alcoholisch)
    Verfrissende drankjes voor in de zomer (alcoholisch en non-alcoholisch)

Shop my HOME Manicure Musthaves

  • Awesome Rubber Base
  • Kiki London Rubber Topcoat
  • Kiki London LED lamp
  • Cuticle Pusher
  • Nail Frees
  • Victoria Vynn Cuticle Oil
  • Kruidvat Gellac Remover
  • Remover Clips

last reads

Privacy & cookies: deze site gebruikt cookies. Door deze site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik hiervan.

Wil je meer weten, ook over hoe je cookies kunt beheren, kijk dan hier: Cookiebeleid

AFFILIATE DISCLAIMER

In sommige blogposts wordt gebruikt gemaakt van affiliate links. Het aanklikken hiervan kost jou niks, maar mocht je wat aanschaffen via zo’n link dan verdien ik hier een kleine commissie over. Dit investeer ik weer in mijn blog. Dankjewel!

Theme by SkyandStars.co
Back Top

Copyright You Nailed It© 2026