• Home
  • Over mij
  • Nagelsalon
  • Samenwerken
  • Disclaimer
  • Categorieën
    • Beauty
    • Nagellak
    • Winactie
    • Lifestyle
    • Persoonlijk
    • Fashion
    • Moederschap
    • Food
  • Jij Natuurlijk Verzorging
    • Instagram
    • Facebook
    • TikTok
    • YouTube

You Nailed It

Persoonlijke Beauty & Lifestyle Blog

OPI | Krème de la Kremlin

21 augustus 2014

banner

In mijn favorieten van vorige week kon je al OPI Fly en Krème de la Kremlin bewonderen. Fly heb ik inmiddels aan jullie geshowd, maar Krème de la Kremlin kan natuurlijk niet uitblijven! Net als OPI Fly review ik deze lak niet uitgebreid, maar ik moet ‘m uiteraard wel even aan jullie showen!

IMG_1444 IMG_1445

Krème de la Kremlin is een prachtig crème lakje met een oudroze kleur. Aards als terra cotta met een vleugje roze. Prachtig! Ik ben dol op zulke kleurtjes en dit was dan ook de eerste die ik in mijn winkelmandje gooide bij de Big Bazar actie. Krème de la Kremlin komt uit de Russian collectie van 2007.

IMG_1448 IMG_1450

De lak dekt perfect in twee lagen en droogt vrij snel. Wanneer je wat oneffenheden op je nagels hebt, is het verstandig om een ridgefiller of een goede top/baseboat onder de lak te dragen. Hij accentueert namelijk onregelmatigheden en dat is zonde. De lak glanst uit zich zelf al prachtig maar een topcoat is geen overbodige luxe. Hiermee verleng je de houdbaarheid en blijft de glans een stuk langer mooi.

IMG_1441

OPI Krème de la Kremlin heb ik gekocht bij Big Bazar voor €3,99. Deze voordeelshop heeft regelmatig oude collecties te koop. Mocht je de lak daar niet meer kunnen vinden, kun je ‘m op verschillende plekken op het internet nog wel vinden. Hier voor €7,99 en ook op eBay heb je nog grote kans.

handtekening

Categories: Nagellak

Related Posts

Hoe lak jij je nagels deze herfst?
Essence | Colour & Go 185 ‘Candy Crush (The Matt)’
Mijn Kerstlooks!
Previous:
Urban Decay | Naked 3 palette (Replica)
Next:
Sinful Colors | 387 ‘Bali Mist’

Reacties

  1. Mirjam zegt

    21 augustus 2014 om 06:41

    Ah wat een mooie kleur! Aardetinten kan je echt altijd dragen, staat gewoon netjes en verzorgd. Hmm, waarom heb ik deze niet in mijn mandje gegooid? ;)

    Beantwoorden
  2. Lonneke zegt

    21 augustus 2014 om 07:43

    Wat een mooi lakje, past goed ook bij het najaar.

    Beantwoorden
  3. Petra zegt

    21 augustus 2014 om 08:58

    De tint vind ik wel erg apart, een beetje gedekt, maar wel mooi….en daar zou ik zelf heel erg aan moeten wennen….

    Beantwoorden
  4. Lotje zegt

    21 augustus 2014 om 09:43

    Wauw erg mooi! Wel even wennen, maar erg chique! x

    Beantwoorden
  5. Deb zegt

    21 augustus 2014 om 09:47

    Wat een mooi en warm kleurtje!! Perfect voor de herfst.

    Beantwoorden
  6. Wendy zegt

    21 augustus 2014 om 10:21

    Deze heb ik laatst ook gekocht, zo mooi!

    Beantwoorden
  7. manon zegt

    21 augustus 2014 om 13:38

    Ik heb nog nooit zo een kleurtje gehad, ik vind hem erg mooi!

    Beantwoorden
  8. Kirsten zegt

    21 augustus 2014 om 14:26

    Ik vind dit een hele mooie kleur <3!

    Beantwoorden
  9. Suzanna zegt

    21 augustus 2014 om 20:38

    Woooow, dat lakje ziet er prachtig uit. Ik ben meestal niet echt van de nagellak op mijn vingernagels, maar voor dit lakje zou ik een uitzondering maken!

    Beantwoorden
  10. Anouk zegt

    22 augustus 2014 om 16:00

    Oeh! Deze is erg mooi. Ik houd van de Big Bazar maar het licht een beetje ver hier vandaan helaas :/
    xxx

    Beantwoorden
  11. NailTalk zegt

    23 augustus 2014 om 10:52

    Hij lag ook als eerste in mijn winkelmandje! ben ook fan van zulke kleurtjes, net als jij :-) heb ‘m nog niet gedragen maar nu ik dit zie denk ik wow!

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Hi

Welkom op You Nailed It! Sinds 2012 is mijn blog mijn uitlaatklep op het gebied van beauty, héél veel nagellak, maar ook fashion, interieur, food en lifestyle. Zie het als een braindump van al mijn verschillende interesses!

Vanwege mijn fulltime baan én werk als nagelstyliste naast mijn blog, komt er weinig meer online. Wel verschijnen er regelmatig advertorials, gastblogs of reviews wanneer ik écht graag iets kwijt wil. Daarnaast ben ik actief op Instagram! Leuk als je me ook daar volgt! Wil je meer weten over mij, klik dan hier!

Kijk lekker rond en neem er – net als ik – een lekker bakje thee bij! Enjoy!

x Lisanne

lets get social

popular posts

  • Uiteten op Ameland met kids - dit zijn mijn tips
    Uiteten op Ameland met kids - dit zijn mijn tips
  • Essie | Spaghetti Strap
    Essie | Spaghetti Strap
  • Quiz | Ben jij een zilver of goud type?
    Quiz | Ben jij een zilver of goud type?
  • Pink Gellac | Vita Primer & Vita Base
    Pink Gellac | Vita Primer & Vita Base
  • Food | Chocolate Chip Cookies van banaan en havermout
    Food | Chocolate Chip Cookies van banaan en havermout

Shop my HOME Manicure Musthaves

  • Awesome Rubber Base
  • Kiki London Rubber Topcoat
  • Kiki London LED lamp
  • Cuticle Pusher
  • Nail Frees
  • Victoria Vynn Cuticle Oil
  • Kruidvat Gellac Remover
  • Remover Clips

last reads

Privacy & cookies: deze site gebruikt cookies. Door deze site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik hiervan.

Wil je meer weten, ook over hoe je cookies kunt beheren, kijk dan hier: Cookiebeleid

AFFILIATE DISCLAIMER

In sommige blogposts wordt gebruikt gemaakt van affiliate links. Het aanklikken hiervan kost jou niks, maar mocht je wat aanschaffen via zo’n link dan verdien ik hier een kleine commissie over. Dit investeer ik weer in mijn blog. Dankjewel!

Theme by SkyandStars.co
Back Top

Copyright You Nailed It© 2026